Memorial Day in Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Annemiek en Martin - WaarBenJij.nu Memorial Day in Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Annemiek en Martin - WaarBenJij.nu

Memorial Day in Tucson

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Martin

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Tucson

Vanmorgen heerlijk ontbijt gehad van onze gastvrouw Pat. Heerlijke koffie (French roast... dus lekker pittig bakkie), sap, verse fruitsalade en een spinazie omelet daar kom je de dag wel mee door.

Na het ontbijt de koffers uitgepakt waarna en ons zwemgoed uit de koffer getoverd om ons naar het huis van Lynn en Kees te begeven. Na aankomst bij Lynn en Keesl hebben we lekker zitten klessebessen terwijl Lauren zich een paar uur kwaad maakt op haar aanstaande test op school. Zij studeert voor iets wat ik zou omschrijven als assistant ergotherapeut en zij doet met veel inzet en daarvoor beloond resultaat een versnelde opleiding welke zij later dit jaar hoopt af te ronden. Dan moet ze nog stage lopen en het is een sort van loterij waar zij dan geplaatst kan en zal worden.

Na een uurtje of wat is het zwembadwater heerlijk op temperatuur en dobberen we de rest van de middag rond in de pool. Een paar vrienden, Brian en Dan & Diane die wij ook tijdens ons vorige bezoek hebben leren kennen, melden zich oop spontaan voor een middag verkoeling in het water en Christina een vriendin van Lauren komt ook langs. Gezelligheid alom en de middag wordt afgesloten met hotdogs van de BBQ en een laatste restant Bitterballen welke Kees hier zelf eens in de zoveeltijd in elkaar draait.

Heerlijke dag gehad, super gezellig, strak blauw weer en zon hoog aan d hemel dus een fantastische Memorial Day doorgemaakt op deze manier.
Morgen maar een dagje uit de zon blijven want er vertonen zich hier en daar wat rode randjes op de schouders ondanks dat we ons veel hebben ingesmeerd met factor 30. Ach ja... luxe problem natuurlijk, zeker.

• 27 Mei 2014 - 20:47

Tantekes:

Hoi lieve koetjes.
    Eindelijk even lekker relaxen. Jullie kunnen het daar nog wel even volhouden.
    wij hebben erg van jullie reisverslag genoten. Wat een andere wereld. Morgen gaan wij met Beppe naar Texel. Misschien zien we je vader met Marga ook nog. Dus gezellie met de familie. Kussen de tantekes